Warunki gwarancji

 

 

Ogólne Warunki GWARANCJI

 

Firma SkopLine udziela gwarancji na produkty Luwo Led Lighting na okres 12 do 60 miesięcy (jeśli nie uzgodniono inaczej) od daty wystawienia Faktury Vat. 

 

Gwarancja polega na wymianie elementów nie nadających się do użytku lub niesprawnych z powodu wady fabrycznej, która została stwierdzona i uznana przez SkopLine. Wadliwe i wymienione elementy stają się własnością SkopLine.

 

Interwencje w zakresie gwarancji przewidują wymianę wadliwej części. Serwis zakupionych produktów odbywa się w siedzibie Sprzedawcy lub w miejscu zamontowanego ekranu led.

 

W uzasadnionych przypadkach, po stronie klienta pozostaje koszt dojazdu serwisanta SkopLine (wg stawek ustawowych) do miejsca, w którym zainstalowany jest produkt.

 

Alternatywnie, klient może wskazać firmie SkopLine swojego zaufanego technika, który zostanie poinstruowany i przeszkolony w zakresie tego jak należy dokonywać napraw.

 

Produkty mogą być modyfikowane ze względu na zwiększenie poziomu jakości, bez uprzedniego informowania klienta. Części zamienne są gwarantowane dla produktów nowych i pochodzących z serii poprzedzającej.

 

Gwarancja nie obejmuje:

 

  • Części przeznaczonych do normalnego zużycia (do naprawy gwarancyjnej kwalifikuje się produkt, w którym nie funkcjonuje więcej niż 10% zainstalowanych diod LED).
  • Części wadliwych w wyniku ich niewłaściwego stosowania, przez niedbałość lub złą konserwację dokonywaną przez klienta.
  • Części z oczywistymi oznakami niedbalstwa lub wad wynikających z nieszczęśliwego wypadku.
  • Uszkodzeń spowodowanych naturalnymi katastrofami, zjawiskami atmosferycznymi, piorunami lub wandalizmem.
  • Wymiany kabli i złączek, w przypadku ich normalnego zużycia.
  • Szkód spowodowanych przepięciem i przeciążeniem wskutek nieprawidłowego użycia lub niezgodnego z pomiarami technicznymi i/lub normami bezpieczeństwa wymaganymi w kraju, w którym urządzenie jest używane.

W przypadku naprawy części wymiennych na rzecz klienta, w okresie gwarancji, naprawa jest darmowa, ale kosztami wysyłki do SkopLine obciążony jest klient. Kosztami wymiany i przesyłki zwrotnej obciążona jest SkopLine. Po okresie gwarancji wszystkimi kosztami obciążony jest klient.

 

Naprawy gwarancyjne dokonywane są w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania produktu do naprawy.

 

Jeżeli umowa, która dotyczy przedmiotu zamówienia zawiera inne zapisy gwarancyjne, obowiązują postanowienia tej umowy.

 

en_GBEnglish
0
    0
    your basket
    Your shopping cart is empty!Go back to shopping